new

Vertel ons wie je bent, maar ga niet zomaar vermelden wat je op je verlof hebt staan! Er zijn mensen die dat interessant vinden om vervolgens je kluis mee te nemen.

Moderator: moderators

new

Berichtdoor Johan-9mm » zo jul 04, 2010 3:43 am

Beste mensen,

Zal mijzelf even voorstellen!
Johan, wonende in Florida (USA) en in het bezit van een simpele 9 mm.
Zoals bekend onder ietwat makkelijkere condities dan in Nederland het geval zou zijn.
Ik ga hier zo af en toe naar een farm om te schieten.
Alhoewel niet verplicht ligt mijn wapen in huis ook in een afgesloten kluis.
Verder heb ik ook een concealed weapon license dus mag hem wel bij me dragen, wat ik overigens zelden doe.

Daarnaast ben ik beroepsmatig in Amerika bezig als verzender van goederen wereldwijd en momenteel loopt mijn aanvraag voor de license om ook wapens en aanverwante artikelen te mogen verzenden en ontvangen. Voor leden van dit forum wellicht interessant als ze iets uit Amerika nodig hebben!
Johan-9mm
aspirant

Re: new

Berichtdoor sportschutter.nl » zo jul 04, 2010 8:05 am

Hallo Johan welkom hier.

Ik denk dat dit zeker interessant is sommige leden. Je loopt als Nederlander vaak tegen onwilligheid aan bij Amerikanen als het om verzenden van bepaalde goederen gaat.
sportschutter.nl
Site Admin

Berichtdoor javaboon » zo jul 04, 2010 8:21 am

hoi Johan,

dat kan zeker interessant zijn. Als je zover bent, laat het dan vooral even weten. We willen ook wel weten onder welke voorwaarden je verstuurt etc.
life is like a box of chocolates
Mijn schietvereniging!
javaboon
Site Admin

Berichtdoor Johan-9mm » ma jul 05, 2010 4:31 am

Ja hoor, zal jullie zeker op de hoogte houden van e.e.a. en onder welke voorwaarden bepaalde zaken kunnen worden verzonden. Ik verzend nu al veel 'gewone' spullen voor Nederlanders maar wapens en aanverwante artikelen is toch een ander verhaal en vergunningplichtig. Voor binnen Amerika is het allemaal vrij simpel wat wel/niet mag (en zeker in Florida) maar continentaal verzenden is wel wat anders.

groet

Johan
Johan-9mm
aspirant

Keer terug naar Wie ben je ?