door bassochist » ma jul 26, 2010 8:48 pm
zo kijk ik er ook tegen aan, maar moet er wel bij zeggen dat ik geen roosjes melker ben.
maar als ik het zo over het algemeen eens bekijk, heeft ts op dit moment niet de mogelijkheden om door te groeien binnen zijn vereniging, hij zit nu op het max van zijn kunnen vanwege gebrek aan kennis, als ts serieus is, en dat is mijn insziens wel, en hier mee door wil gaan, dan is mijn tip: zoek een andere vereniging met een goede trainer en aantal serieuze wedstrijdschutters, daar kun je een hoop van leren.
ik loop op dit moment tegen hetzelfde probleem aan, ik weet dat ik meer kan door meer te trainen maar door gebrek aan kennis wat je normaal op zou kunnen pakken van andere schutters en/of trainers heb ik nu niet de mogelijkheid om verder te groeien ook aan de mogelijkheid om te trainen ontbreekt het daar ze gekapt zijn met dynamisch trainen, dus ben ook rond aan het kijken naar een andere club.
waar ben je lid btw??
als het in de buurt is, zou ik mijn vader kunnen vragen of die een keertje naar je techniek wil kijken, die heeft jarenlang mkl en mp geschoten, op nk en districts niveau en ook genoeg wedstrijden gewonnen toendertijd, en hij kan het nog steeds.
comming up: vms custom 9mm major
SPS .38super open <---- te koop| sti 2011 .22lr
dillon xl650 user.
npsa: 10-r78