Hey hallo!
Om wellicht bij een aantal mensen teleurstelling te voorkomen, bij deze een korte waarschuwing. Heb een wapenkoffer gekocht bij BALDUR SUTTER een duitse (en ik dacht) betrouwbare internetwinkel. De site zag er mooi uit. De koffer is 2 keer beschadigd aangekomen en met enorme grote lelijke ''SUTTER'' logos erop gespoten met een gouden spuitbus..... Volgens zijn Term of bussines geen probleem, je krijgt je geld terug en de verzendkosten (nogal veel voor een grote koffer).
Nadat ik op al mijn eerdere vriendelijke mails en brieven geen antwoord heb gekregen ben ik gaan bellen, na veel gezeik en opnieuw bellen (hij hangt steeds op) krijg ik te horen dat hij niks wil vergoeden en het logo er maar met een mes af moet schrapen. Ik heb de koffer echter niet in mijn bezit, die heeft hij. Ik heb dit d.m.v. de verzendbonnen aan hem getoont maar hij weigert antwoord te geven.
Dus nu heb ik geen koffer, en een hoop verzendkosten betaald en BALDUR SUTTER heeft de aankoopprijs mooi in zijn zak gestoken. Inmiddels al €150,- euries lichter.
Lekkere kerel dus die Sutter.......
Ik hoop met deze mail wellicht andere consumenten een hoop ellende te besparen.
Maar mijn schietplezier laat ik er niet onder lijden!
Schiet ze!