opgelicht door duits internetbedrijf SUTTER

Hier worden de mededelingen van onze forum beheerders geplaatst

Moderator: moderators

opgelicht door duits internetbedrijf SUTTER

Berichtdoor jappiejohhh » za feb 13, 2010 4:39 pm

Hey hallo!

Om wellicht bij een aantal mensen teleurstelling te voorkomen, bij deze een korte waarschuwing. Heb een wapenkoffer gekocht bij BALDUR SUTTER een duitse (en ik dacht) betrouwbare internetwinkel. De site zag er mooi uit. De koffer is 2 keer beschadigd aangekomen en met enorme grote lelijke ''SUTTER'' logos erop gespoten met een gouden spuitbus..... Volgens zijn Term of bussines geen probleem, je krijgt je geld terug en de verzendkosten (nogal veel voor een grote koffer).

Nadat ik op al mijn eerdere vriendelijke mails en brieven geen antwoord heb gekregen ben ik gaan bellen, na veel gezeik en opnieuw bellen (hij hangt steeds op) krijg ik te horen dat hij niks wil vergoeden en het logo er maar met een mes af moet schrapen. Ik heb de koffer echter niet in mijn bezit, die heeft hij. Ik heb dit d.m.v. de verzendbonnen aan hem getoont maar hij weigert antwoord te geven.

Dus nu heb ik geen koffer, en een hoop verzendkosten betaald en BALDUR SUTTER heeft de aankoopprijs mooi in zijn zak gestoken. Inmiddels al €150,- euries lichter.

Lekkere kerel dus die Sutter.......

Ik hoop met deze mail wellicht andere consumenten een hoop ellende te besparen.

Maar mijn schietplezier laat ik er niet onder lijden!

Schiet ze!
jappiejohhh
aspirant

Re: opgelicht door duits internetbedrijf SUTTER

Berichtdoor sportschutter.nl » za feb 13, 2010 4:51 pm

Ik heb daar ook een koffer gekocht en heb gelukkig goede ervaringen. Bij mij stond er ook geen logo op de koffer.(gelukkig)

http://www.sutter-gmbh.de/xtcommerce/pr ... er-GR.html
sportschutter.nl
Site Admin

Berichtdoor jappiejohhh » za feb 13, 2010 5:02 pm

Ik heb exact dezelfde gekocht, (ook zonder logo)! Nu staan er slordige logos op gespoten van 30 x 80 cm groot in goudkleur als ze bij je aankomen.

Dus dan heb je mazzel gehad. Helaas heb ik uren duitse brieven zitten schrijven en geen enkele reactie mogen ontvangen...

Ik weet wel dat ik nooit meer iets bij hem bestel, hoe mooi de site er ook uitziet. Ik ben opgelicht.
jappiejohhh
aspirant

Berichtdoor sportschutter.nl » za feb 13, 2010 5:51 pm

Hij adverteert ook via Egun. Ik heb de mijne daar besteld maar het komt via die winkel. Ik betaalde 90 euro voor de koffer en 9 euro verzendkosten meen ik zo.

De kwaliteit laat overigens wel te wensen over, ik gebruik hem nu een half jaar en de buitenkant is al flink beschadigt. De koffer is van buiten bekleed met een leerachtig laagje welke supersnel scheurt en loslaat. Tip voor de toekomst, bestel een geheel aluminium koffer of kunststof.
sportschutter.nl
Site Admin

Keer terug naar Algemene Mededelingen